Japán városi legendák

Merry

Van egy japán városi legenda egy kislányról és a babájáról, Merryről. Íme itt olvasható:

Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy kis lány. Neki volt egy Merry nevű babája. Amikor kislány más városba költözött, a babát ki kellett dobnia. Aznap este a telefon hirtelen csörögni kezdett. Amikor felvette, egy hang szólt bele.

- Merry vagyok. Most a szemétdombnál vagyok.

A lány nagyon megijedt és letette a telefont, de az rögtön újra csörgött.

- Merry vagyok. Most postánál vagyok. - mondta a hang a telefonban.

Aztán Merry, amikor közelebb ért, újra telefonált. Ennél a hívásnál Merry csak annyit mondott, hogy „Merry vagyok. Most a házad előtt vagyok." . Erre a lány bátran kinyitotta az előszoba ajtaját, de ott senki sem volt. Akkor megint csörgött a telefon.

- Merry vagyok. Most mögötted vagyok. - mondta a hang.

 És .... Talán furcsa, de itt a vége.

Szerencsére sok vicces csattanót is kitaláltak az emberek befejezésnek. Például azt, hogy a kislány egy felhőkarcolóban lakik és Merry elfárad, mielőtt megérkezne hozzá; vagy azt, hogy a helyszín Tokió és Merry eltéved.

I. M.